top of page
פיתוח מנהלים
מי שיודע "איך" תמיד ימצא עבודה. מי שיודע "למה", תמיד יהיה הבוס שלו
'דיאן רביץ
קידום וניהול חדשנות בארגון
לרוב, מתייחס השימוש במושג חדשנות בארגונים לשיפור הקיים וייעולו ולאו דווקא לשינוי מהותי. בשל תפיסה זו מופיעה חדשנות מהותית פעמים רבות מחוץ לארגונים ממוסדים ולכן ניהול נכון של החדשנות בארגון הוא מרכיב קריטי להצלחה ארוכת טווח. הרצאה/סדנה זו מביאה מבט היקפי על חדשנות וניהולה במיקוד על נושאים כגון -
-
חדשנות משבשת וכיצד ניתן לזהות ולנצל אותה
-
יצירת סביבה מעודדת חדשנות בארגונים ויצירת "רעיונות מכוונים"
-
מודלים של חיזוי טכנולוגי וכיצד הם משפיעים על התעשייה
- תגיות
bottom of page